Lilypie Maternity tickers

Lilypie Maternity tickers

Sunday 6 May 2012

Keterbukaan minda .....

really want to share but .... emmm 


Pengalaman keguguran yang lepas serta pengalaman member2 opis bnyk mempengaruhi kiter utk menulis. Memang mcm2 nk share kt blog ni tp kerisauan memang xkan hilang selagi anak yang dikandung belum dilahirkan lagi. Pengalaman member2 opis dh cukup wat hati mummy risau, ada yang 2 kali mengandung gugur, ada yang gugur ketika usia baby 7 bulan dlm kandungan dan ada juga yang meninggal ketika saat dilahirkan.. Al-Fatihah untuk anak2 kalian. Dah ade yang menanti di Syurga ..

Orang kater jgn seronok sgt, jgn berlebih sgt ... tp yang diperhatikan rakan2 kiter yang mengalami pengalaman di atas semuanya tenang dan sabar orangnya... tiada yang berlebihan sikapnya... Allah SWT lagi Maha Mengetahui ... pengalaman ini membuatkan kiter lebih senang bersederhana ketika menulis dan senang berkongsi gambar yang di ambil drpd internet sahaja tanpa berkongsi gambar peribadi .... InsyaAllah suatu hari nnt akn kita share sedikit demi sedikit ... Hanya doa, tawakkal dan berserah diri kepada Allah SWT semuga semuanya selamat ... Hanya Allah SWT yang mengetahui segalanya.

Amin ...

2 comments:

  1. saya pernah keguguran mase mengandung 3 bulan..siap kene cuci..tapi redho..sbab saye yakin kelahirang kali ni pasti adalah yang lebih baik dari yang terdahulu..:)

    ReplyDelete
  2. ye ker aty... awak pn same yer... lega kan hati bila qaleef lahir ... berdoa sgt semuanya selamat ...

    ReplyDelete